Тренінг з національно-патріотичного виховання «З Україною в серці»
Готовність українських педагогів до національного патріотичного виховання є однією з пріоритетних складових їхньої професійної культури й являє собою систему інтегрованих властивостей особистості, адекватних змісту національно-патріотичного виховання як складової педагогічної діяльності.
Допомогти педагогам налагоджувати продуктивну педагогічну взаємодію з дітьми для спонукання зростаючої особистості до активного прояву соціальної позиції «патріота – громадянина» покликаний був тренінг з національно-патріотичного виховання «З Україною в серці», організований Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді.
Керівник гуртків позашкільного навчального закладу «Полтавська обласна Мала академія наук учнівської молоді» Ірина Срібна пройшла навчання за програмою тренінгу та отримала сертифікат тренера з національно - патріотичного виховання.
Автором тренінгової програми є Інститут проблем виховання НАПН України.
Тренери – модераторами виступили Просіна Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філософії освіти дорослих ЦІППО УМО НАПН України, Шкільна Ірина Миколаївна, старший науковий співробітник лабораторії громадянського та морального виховання Інституту проблем виховання НАПН України, кандидат педагогічних наук.
Учасникам тренінгу вдалося не тільки оволодіти інноваційними формами і методами організації національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, обмінятися досвідом з педагогами різних регіонів України, а й посилити власну мотивацію щодо здійснення національно-патріотичного виховання в такий нелегкий час морального та духовного зубожіння, зневіри в світле майбутнє України.
Любити Батьківщину не можна з примусу, а тим більше по «наказу». Діти, а особливо — підлітки та юнаки швидко розуміють, відчувають нещирість пафосних дійств, які виконуються педагогами для звіту. Подібними речами відштовхнути їх від патріотичного виховання цілком реально. Учителю, вихователю належить ключова роль у здійсненні навчально-виховного процесу. Суспільство має повне право сподіватися від нього найвищого взірця особистої й офіційної поведінки та діяльності. Патріотизм – глибоко укорінена віра та почуття людини, невід’ємна складова кодексу честі учителя. Педагог – повинен бути взірцем вірності Вітчизні, забезпечувати національні інтереси України.