Всеукраїнський хакатон для учнів МАН
З 4 по 7 жовтня 2017 року у місті Києві відбувся Всеукраїнський хакатон для учнів МАН на базі MANLAB.CAMP.
Після оголошення НЦ «Мала академія наук України» про проведення освітнього хакатону, учні, працюючи в командах, мали надіслати короткий опис заняття, присвяченого IТ-технологіям чи електроніці. Після заочного відбору до столиці приїхало шість команд. Від Полтавської області участь у заході взяли 2 команди з міст Полтави та Кременчука:
- Цесля Антон, учень 11 класу Полтавської гімназії № 17 Полтавської міської ради Полтавської області;
- Миглін Андрій, учень 11 класу Полтавської гімназії № 17 Полтавської міської ради Полтавської області;
- Шишков Олександр, учень 11 класу Полтавської гімназії № 17 Полтавської міської ради Полтавської області;
- Ніколайчук Денис, учень 11 класу Полтавської гімназії № 17 Полтавської міської ради Полтавської області;
- Палаженко Дар'я, учениця 11 класу Кременчуцького навчально-виховного комплексу № 4 Полтавської області;
- Леонтович Альона, учениця 11 класу Кременчуцького навчально-виховного комплексу № 4 Полтавської області;
- Ібрагімов Євген, учень 11 класу Кременчуцького навчально-виховного комплексу № 4 Полтавської області;
- Гудович Даніїл, учень 11 класу Кременчуцького навчально-виховного комплексу № 4 Полтавської області.
Учасники мали підготувати та провести для своїх однолітків навчальне практичне заняття. 2D-анімація, 3D-моделювання, графічний дизайн, електронне анкетування, програмування мікроконтролерів та SMM – теми, які опанували учні під час хакатону.
На реалізацію проектів учасники мали лише два дні, а свій урок мали вмістити в 30 хвилин (за найкращі заняття вручали грошову нагороду).
Друге місце і 5 тисяч гривень дісталися команді з Полтавщини «PSD», яка навчала однолітків розробленню логотипів в Adobe Photoshop.
Заняття команди з міста Кременчук «Вірус» було присвячене створенню електронних анкет з використанням сервісу Google Forms. Хочеться вірити, що такі заняття згодом відбуватимуться і в загальноосвітніх школах, адже сфера інформаційно-комунікаційних технологій розвивається шаленими темпами, а її опанування – одна з навичок ХХІ століття.