Новини академії
Школа громадської і волонтерської участі та патріотичного виховання
У квітні 2016 року Мала академія наук спільно з Благодійною фундацією «Діти надії та любові», молодіжною ініціативою «Серце в долоньках» і Центром політичних студій та аналітики «Ейдос» розпочала Другу школу громадянської і волонтерської участі та патріотичного виховання «Агенти змін». Проект реалізовувався у три етапи, останній з яких закінчився 14 жовтня 2016 року.
Всеукраїнський семінар-практикум керівників, методистів відділень історії та суспільствознавства МАН України
18 до 20 жовтня 2016 року на базі ОКПНЗ «Чернігівська Мала академія наук учнівської молоді» Національним центром «Мала академія наук України» було проведено семінар-практикум керівників, методистів наукових відділень історії, філософії та суспільствознавства «Формування наукового світогляду та розвиток мислення учнів у наукових відділеннях суспільно-гуманітарного профілю МАН України».
IV Наукова школа з біохімії та нейрофізіології на базі Експериментальної лабораторії для молоді «XLAB»
З 9 по 16 жовтня 2016 року в м. Геттінген (Німеччина) відбулась IV Наукова школа з біохімії та нейрофізіології на базі Експериментальної лабораторії для молоді «XLAB», участь у якій взяла вихованка позашкільного навчального закладу Полтавської обласної ради «Полтавська обласна Мала академія наук учнівської молоді» – Новосьолова Тетяна, учениця 9 класу Полтавської обласної гімназії-інтернату імені А. С. Макаренка.
Всеукраїнський енергетичний хакатон «Energy Hack»
З 30 вересня по 3 жовтня було проведено перший Всеукраїнський енергетичний хакатон «Energy Hack» для учнів 9–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів та вихованців позашкільних навчальних закладів.
Фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницьких робіт для учнів 6-8 класів (2016-2017 н. р.)
З 27 по 29 вересня пройшов другий, фінальний, етап змагання, для участі в якому було подано 100 пошукових робіт від 107 школярів із 21 області України та Києва. Цей етап конкурсу відбувався вже очно – учасники захищали свої дослідження у формі учнівської конференції.