Обласний семінар-практикум керівників науково-дослідницьких робіт учнів-членів Полтавського територіального відділення Малої академії наук України відділень математики, фізики та астрономії, економіки, комп'ютерних та технічних наук
3 грудня 2014 р. на базі Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка відбувся обласний семінар-практикум керівників науково-дослідницьких робіт учнів-членів Полтавського територіального відділення Малої академії наук України відділень математики, фізики та астрономії, економіки, комп'ютерних та технічних наук «Інноваційність і креативність у системі роботи науково-природничого відділення Полтавського територіального відділення МАН України».
На семінар були запрошені викладачі ВУЗів, шкільні наукові керівники, що працюють з обдарованою молоддю.
Шановних освітян урочистого зібрання вітали почесні гості: Онищенко Володимир Олександрович, президент Полтавського територіального відділення Малої академії наук України, ректор Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка, голова ради ректорів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації, депутат Полтавської обласної ради, професор, доктор економічних наук, заслужений працівник освіти України; Рибалко Сергій Валерійович, головний спеціаліст відділу кадрової, позашкільної та виховної роботи Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації; Матвієнко Андрій Михайлович, директор позашкільного навчального закладу Полтавської обласної ради «Полтавська обласна Мала академія наук учнівської молоді»; Дуброва Володимир Іванович, директор Полтавського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Полтавської обласної ради, голова науково-природничого відділення; Мельниченко Олександр Савович, та інші.
У ході семінару-практикуму обговорювалися наступні питання:
– Роль Полтавського територіального відділення МАН України у формуванні креативної культури юних дослідників;
– роль наукових товариств учнів технічного профілю в системі Малої академії наук;
– Мала академія наук як форма співпраці вищої та середньої школи;
– організація роботи осередку дитячого наукового товариства «Ньютон» – ефективна умова розвитку ключових компетентностей творчості та професійної орієнтації школярів тощо.